Sztorikocka Harry Potter
A határtalan képzelet és végtelen történetek játéka - már a Varázsvilág szereplőivel is!
Dobj! Figyelj! Mesélj! Kombinálj tárgyakat, szereplőket, helyszíneket és állatokat egyedülálló élményekért!
A határtalan képzelet és végtelen történetek játéka - már a Varázsvilág szereplőivel is!
Dobj! Figyelj! Mesélj! Kombinálj tárgyakat, szereplőket, helyszíneket és állatokat egyedülálló élményekért!
Egy szellem vezeti a tolladat...
A Szellemtinta – Üzenetek a túlvilágról nagyszerű szóasszociációs partijáték nagyobb társaságoknak is. A két csapat feladata, hogy előbb találják ki a feladványt a másiknál. Ehhez csavaros kérdéseket tesznek fel a szellemüknek, amit ő betűről betűre válaszol meg, remélve, hogy csak a társai értik, mit is akar mondani...
Különös egy szeánsz: két szellem, és legalább két médium, néha több. A titok, amit a szellemek őriznek, egyetlen szó, amit persze egyikük sem mondhat ki, hát ezért van szükség médiumokra. A médium kérdez, mire válaszul felemelkedik a toll, és a papíron egy betű jelenik meg, majd még egy és még egy...
Mindkét csapat egy-egy szellemből és legalább egy-egy médiumból áll. A szellemek a játék elején egy szót választanak közösen, amit a médiumoknak ki kell találniuk. Mindkét szellemnek az lesz a célja, hogy a saját médiumai találják ki előbb. A médiumok a kezükben tartott kérdéskártyák közül választanak körről körre, hogy melyiket adják a velük egy csapatban lévő szellemnek. A kérdés, amelyre a szellem válaszol, az ellenfél csapata előtt mindig rejtve marad. A válasz pedig lassan, betűről betűre haladva jelenik meg a papíron, és a médiumok, ha már sejtik a választ, utasíthatják a szellemet, hogy hallgasson el, mielőtt az ellenfél csapata felismerné a szót, ami esetleg önmagában is segítség lehet. Amelyik csapat sejti már a szellemek titkos szavát, elkezdheti felírni a lapra, természetesen betűnként, és minden helyes betűre válaszul a szellem egyet kopog majd...
Ha szereted a szóasszociációs partijátékokat, az izgalmas csapatversenyt és a misztikus hangulatot, akkor jól érzed, ezt a játékot pontosan neked találták ki!
Sok szó mond, értsd, mit ad!
Milyen lehetett az őskorban verset írni? Elképzelésünk sincs, de megközelítheti ezt az élményt az, ha mindent csak egyszótagos szavakkal írhatunk körbe! Könnyűnek tűnik? Tegyetek próbát! Játsszátok csapatban vagy együtt, a lényeg, hogy 1 perc alatt minél több szót fejtsetek meg, amit egyikőtök megpróbál a többieknek elmagyarázni!
Az Ősköltészet vicces és kreativitást igénylő partijáték, amelyben a játékosoknak minél több feladványt kell „kihámoznia” játékostársuk „makogásából” – ő ugyanis kizárólag egyszótagos szavakat használhat a körbeírására!
Játssz jót, van hecc, nem sír, nem un!
Írd körbe – utalj rá egy szóval – mutogasd el!
Két csapat versenyez azon, melyikük fejt meg több szót – időre! Az első fordulóban a szavakat körbeírhatják, a másodikban csak egyetlen szóval utalhatnak rájuk, a harmadikban pedig csak mutogathatnak. Pörgős, nemzetközi sikerű szókitalálós partijáték a Harry Potter világában.
Csak egy szót csak egy szóval!
A Csak egy zseniális, egyszerű szabályú, Év játéka díjas partijáték. A játékosok közösen, egy-egy szó segítségével próbálják meg egyiküket rávezetni a feladványra – de ha ugyanazt a szót többen is felírják, azt ki kell venni a segítségek közül... A szóasszociációs képességet fejlesztő társasjáték.